Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


raya 2013 :')


Thursday, August 8, 2013 7:50 PM

Assalamualaikum...

gendang gendut tali kecapi, kenyang perut suka hati, perut aku dah kembung sekembung ikan kembung dah ni, banyak sangat rumah sedara p beraya. hahahak. Alhamdulillah, aku dapat bertemu dengan ramadhan dan syawal for this year, syukran syukran, tapi mood syawal tahun ni tak semeriah tahun tahun yang lepas, duit raya pon dah berkurang, :( saya okay saya dah besar. hahaha.

Sayang aku pon tak balik taiping raya ni, sedihnyaa, so ibu cakap, ibu taknak buat open house tahun ni, hahaha, nampak tak permainan dia? aku cakap kt ibu, ibu buat bila aris balik je tau. hihi. ibu pon okay, huahuahua. alhamdulillah, relation aku dengan dia, makin lama makin baik, yg jadi tak baik sebab dari sikap aku sendiri, cemburu buta, and dia, taknak beralah langsung, keras kepala betul --'  hahahaha, takpa, cemburu kan tandanya sayang. kan kan. kuikuikui.

setiap kali raya, sambal goreng mesti ada, setiap rumah family belah ibu akan ada sambal goreng, kalau takdak darah jawa, korang takkan reti makan menatang ni, serious sedap gilaa youuu, hihi.


ni lah sambal goreng, seriously, yummy gilaaa.

so, aku harap ramadhan and syawal akan datang akan lebih bermakna dari tahun ni. in sha Allah, semoga relation aku dengan aris kekal selamanya, Amin :')