Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


LIFE


Thursday, October 10, 2013 7:22 PM

Assalamualaikum...


hi and holla to everyone, how's your day ? nice enough ? hahaha. lama gila biar blog ni berhabuk, without any good or bad news, so sad my life . i dont have enough time to update anything . sorry again . tehee , do you love your life right now ? and of course "yaa" for those yg tengah bahagia ,

kat sini aku nak bgtau, setiap pengalaman yang kita lalui akan mendewasakan fikiran kita, its totally exactly , sepanjang hidup aku selama 18 tahun, setiap cabaran,dugaan and pengalaman yang aku lalui, aku dah dapat baca macam mana permainan dunia . and kat sini aku nak tegaskan bahawa , 
"what goes around comes around" . Pelbagai helah dan gelagat manusia aku dah dapat baca what their games actually, and, pengalaman dan cabaran yang kita lalui membuatkan kita dapat membezakan yang mana satu kawan dan yang mana lawan, bagi aku, kalau kita buat baik dengan orang, in sha Allah, orang akan buat baik dengan kita juga. tak gituu nyahh? tapi apakan daya, orang sekarang tak nampak kebaikan yang cuba kita lakukan. yang diorg tahu cuma merungut merungut and keep on merungut, people nowadays.

kadang kadang aku tak faham, kenapa perlu ada manusia2 yg tak bermoral akhlaknya di sekeliling aku, dari segi luaran, mmg bermoral, cara berpakaian semua perfect, bertudung litup bagai, tapi hati penuh dengan dengki dan dendam. dalam diri cuma tau nak salahkan orang di atas kesilapan sendiri. mcm mana nak berjaya dan bahagia kalau perangai keep on macam ni? semoga Allah membuka pintu hatinya supaya berubah ke arah kebaikan. Amin.