Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


stay cool (Y)


Sunday, July 29, 2012 5:46 AM

Assalamualaikum...


tahun ni sangat membebalkan kan? hewwww. the only year that gave me pressure, stress and so on. trial lagi bape hari je lagi, MASYA ALLAH, kenapa aku tak sedar sedar lagi yang aku akan berdepan dengan MAUT? damn. SPM tak sampai 5 bulan pun lagi. macam mana yang perlu aku catch up utk subject2 form 4 yang aku dah honeymoon dlu? sempat ke? dengan keadaan aku yang malas macam ni. Life yang tak terurus, always busy dengan extra class and tuiton. just ada 2 days je dlm 1 week yang free utk aku study, the problem is, mse tu lah aku nak rehat, enjoy, chill. what the? errr. malas nak sambung. hahaha. rasa macam nak habis SPM cepat cepat, HAHA. teruk kan? what ever ~ 

then, after this aku kena mula faham, yang relation aku dengan dia tak boleh macam dlu, tak boleh nak selalu contact sangat, gayot berjam jam, text sampai penuh inbox. aku mesti faham situasi tu. untuk kebaikan aku dengan dia jugak kan? masing masing akan berperang dengan kehidupan. bukan mudah nak dapatkan result yang tip top untuk spm. tahun spm tahun paling teruk kalau nak dibandingkan bila dah masuk kolej, universiti, maktab and so on. study takat 2 tahun dah kena exam. setail gila kan? if waktu boleh diputarkan semula, aku nak jadi standard 6 balik. zaman primary school memang best, even dengan gelaran kanak kanak buat kita rasa, errr, NO KOMEN, tapi zaman tu lah yang paling happy, enjoy, tak stress, kan?

okay. seems like i need to stop blogging, kesedaran untuk study dah muncul, pray for my best. moga moga batch 95 yang nak SPM tahun ni, sharing sharing la tips tips skit, okengg? HAHA. baboiii.