Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


Happy New Year 2012 :')


Monday, January 2, 2012 4:10 AM

Assalamualaikum...


Rata rata sepanjang aku blogwalking ni. ecewah, ramai yang aku tengok entry diorg mesti fasal 2012. jadi aku pun nak buat juga about 2012. hewhew ^^ lets talk. okay, tahun baru ni aku frust sebab hilang baby canon aku. yeahh, seriously frust, tp tak apa lah, ibu aku cakap, redha aje lah, mungkin ada hikmah, and kemungkinan juga aku ada rezeki untuk dapat DSLR yang more more mahal dari sebelum ni, maybe 15K or keatas, fewww, kuatnyaa berangan, hihi. okay, let bygone be bygone, me REDHA ! and for the new azam, aku hope sangat azam tahun ni jadi kenyataan, amin amin amin ! HAHAHA, first of all, untuk yang batch 95's of course azamnya about SPM, "sijil pernikahan malaysia" HAHA, jokingg ! mesti punya la berazam nak dapat result yang gempak, cun, straight A and etc. i know what you want, so, as student yang bakal menduduki exam yang sebegini rupa, lahaii. mesti lah nak berazam macam korang yang lain juga kan, mesti nak result yang TIP TOP juga kan. okay okay, konklusinya, aku nak buat parents aku bangga dengan aku, yeahh ! HAHA, aku nak dapatkan scholarship for my future study. insyaAllah. and aku harap aku kekal dengan MISTER aku, peace ^^