Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


air yang dicincang takkan putus :')


Sunday, December 25, 2011 7:26 AM

Assalamualaikum...


terima kasih yang tak terhingga for my beloved mom. as human, kita takkan terlepas dari buat silap. kan? ermm. yaa, tapi aku dah berkali kali melakukan kesilapan. berjuta juta bakul dosa aku kat ibu and ayah aku. biasalah, aku budak yang tak matang lagi. hidup pun baru cukup 16 tahun, tak masuk 17 lagi pun, even next year nak SPM, nak buat cemana kan. aku dilahirkan menjadi seorang anak yang keras kepala, hati cepat tersentuh, tak dengar cakap and so on. siapalah aku untuk melawan diorg, *tp aku lawan jugak =,=
seriously, aku menangis tak henti henti dari tadi, even masa kena marah tadi tengah texting dengan MISTER aku. air mata mengalir tak henti henti. aku cuba hide rasa hiba ni dari dia, tapi aku tak boleh nak kawal emosi aku. to my mister, thanks sebab sudi jadi pendengar masalah yang setia, hihi. tengah sedih mcm tu la jadinya, 


hoho. ermm, first time air mata aku mengalir tak henti henti selama 2 jam setengah, heheh. syoknyaaa layan perasan, hoorayy hoorayy sikit, heheh. sekarang aku cuba chill, even hati ni belum cukup happy dengan keadaan sekarang. aku tak keluar bilik lagi since maghrib tadi. online dekat ipad ja. ermm. perut kebulur, OHMAIIIII. but sokayy, demi ego aku, hihi. ermm. ibu, if ibu baca ni akak mintak maaf. yeah, it is my fault. forgive me, akak tak boleh tahan sabar. akak taknak jadi anak derhaka, forgive me kayy, MUAHHHH.