Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


contest blog tercomel !


Tuesday, November 15, 2011 3:58 PM

Assalamualaikum...
firstly, nak cakap thanks kat choki sbb tag nurul eh, hohho, actually, jarang gila nak join contest contest nih, malas nak update blog. tadi disebabkan choki, cewahhh. aku masuk jugak, peace ^^
contest ni budak comel yang buat, heheh

http://budakcomelbuatblog.blogspot.com/2011/11/contest-blog-ter-comel.html

oke, syarat2 nak join contest nih senang ja we ! tak susah pun, ikut nasib lah if dapat. HAHAHA.

  • Buat 1 entry kat blog korang tajuknye Contest: Blog Ter-Comel dan letakkan banner dekat atas ni dalam entry tu Tag kan sekurang-kurangnye 3 rakan anda pastu link kan pada blog ni.
  • Siap semua link kan entry korang dekat comment contest ni.
  • Terpulang nak follow atau x.Jika kurang 30 orang yg join contest ni secara automatik contest ni terbatal
 contest ni start 7/11 and tarikh tutup 19/11

nak tag qyla, sahabat baik saya, syafa, and hana