Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


semuanya disebabkan raya :))


Wednesday, September 7, 2011 5:54 AM

Assalamualaikum …
 Dah lama rasanya tak update blog nih. Kusam jek blog aku nih kan, well, sekarang dah jarang sangat nak online, jadi untuk update blog tuh mmg dah jarang. Kesian kt aku kan kan. Hmm, nak buat mcm mna, NASIB BADAN. HAHA. Tak perlulah aku bgtahu kalian semua sbb apa aku dah jarang online, kalian semua dikurniakan akal fikiran untuk berfikir kan? Jadi berfikirlah kalian semua. Act, bnyak sgt bnda yang aku nak bercerita dengan kalian kalian semua. Cerita cerita ni aku kumpul tiap2 hari, cewah 
*Nampak beno nipunye* 
tp at least aku ada jugak cerita untuk kalian even sudah lama aku tak update blog, tehee~ mari dengar cerita saya :D
Ini cerita saya, aku tahu raya dah tamat, tapi aku still nak cerita jugak :D KUIH RAYA yang aku buat before raya haritu sudah habis sebelum raya lagi, well, sedara mara ramai dtg rumah bukak puasa sekali, then diorg semua dapat merasa kuih raya buatan tangan saya. Ini bukti hasil tangan saya, mari kita lihat.


Nampak mcm sedap kan kan? Yeahh. Memang sedap. Rugi lah korang tak rasa buatan aku sendiri. Tuh laaa, kalau datang awal rumah aku, boleh rasa kedak kedak yang ada. HAHAHA.
And then sehari sebelum raya, aku pegi shopping raya, orang kata last last minit nih byk baju sale, aku pun keluar lah beli. Yes I do, mcm mcm yg aku beli,  hal ini kerana, bila saya sudah dapat lesen credit card maka dengan ini tugas saya hanya menyeretkan ia. HAHA. Ayat takleh blah. Aku jalan2 tiba tiba nmpk 2 jam nih. ASTAGA, ayu sungguh jam ini. Nak tgk nak tgk? Haaa, ini dia .


ayu kan kan? well. HAHA
And lastly, HAPPY EID. Heee, baru nak ucap SELAMAT HARI RAYA :D di pagi syawal eloklah kita bermaaf maafan sesama keluarga, HAHA, elok juga kita bergambar bersama untuk mengeratkan sillaturahim, HAHAHA.


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN :D