Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


cikgu tolong jangan lupa saya :')


Friday, August 26, 2011 12:41 AM

assalamualaikum :D
anda anda semua apa khabar? hendaknya dalam keadaan sihat belaka, huuuu~ oke, harini aku tak pergi sekolah lagi, yeah, semangat nak raya punya pasal, maka sekolah pun aku tinggalkan, 
biarkan semua tuh, hehe,
*act malas nak dapat bekal yang cikgu bagi*
hehe, kenapa kita akan rasa sayang lebih dekat cikgu praktikal berbanding dgn cikgu yang dah banyak pengalaman yang mengajar pelajar pelajarnya? kenapa cikgu praktikal selalu paham pelajar pelajar berbanding dengan cikgu biasa?  kenapa cikgu praktikal mengajar tak lama kat sekolah? kenapa, kenapa dan kenapa, oke, ini kisah benar, aku bertuah sangat sebab kenal cikgu shazleen, aku bertuah sangat sebab cikgu shazleen mengajar aku PHYSICS, 
aku bertuah, bertuah dan bertuah, 
terima kasih cikgu, saya sayang cikgu :D
 sini aku tunjukkan yang aku MINAT dengan PHYSICS :))
dulu masa cikgu shazleen mula mengajar, hati aku cakap yang cikgu shazleen nih tak best, garang, semua ada, tapi bila dah dua tiga kali dia mngajar, 
actually PHYSICS is fun, the way cikgu shazleen mengajar so amazing :D
saya takkan lupa cikgu, dulu subject yang paling aku meluat is PHYSICS, tapi bila cikgu shazleen mngajar, minat aku dengan PHYSICS bertambah tambah, sampaikan result PHYSICS aku meningkat, korang tak percaya? sini aku tunjukkan :D
aku dapat present nih sbb PHYSICS aku meningkat, terima kasih cikgu :))
lepas raya nih, cikgu shazleen dah tak ada dekat skola tu dah, oke, aku sedih, aku tahu korg semua tak rasa kesedihan aku, aku menyesal tak datang sekolah jumpa dgn cikgu shazleen for the last time, tapi tak apa, aku harap one day nnti, kita akan selalu contact,
ILOVEYOU cikgu ^^
*no phone cikgu aku ada dah, tiap2 hari aku nak text cikgu shazleen, oke bai :D