Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


pabila cuti sekolah bertandang, maka hati pun riang :))


Wednesday, August 24, 2011 5:43 PM

السلام عليكم ورحمة الله وبركا ت 

amboihh, mentang mentang lah nak raya, sampai cuti sekolah pun dah tak sabar dah kan,  Hha, itu normal, siapa yang tak seronok kalau dibagi cuti, i'm sure, ada yang buat cuti sendiri sekarang ni, same like me, Hha, terasa malas nak pegi sekolah, tambah tambah lagi, cuti lagi dua hari, so aku awalkan cuti aku, HAHA, tak tahu kenapa, budaya malas sekarang ni sedang merebak dalam diri aku, aku tahu kalian kalian semua tgh rajin, TAHNIAH untuk anda semua. Hha.
tapi, bila cuti dah mula, maka mcm mcm bekal yang aku akan dapat dari pihak sekolah, sememangnya itu yang akan mereka berikan, walaupun hati ni tak merelakan kehadirannya, namun aku redha, Hha,


its homework, maka dengan ini peperangan untuk menyiapkan homework yang bertimbun timbun akan bermula bagi pelajar sekolah macam aku,  bila aku dah tahu yang banyak homework yang akan aku dapat, maka dengan ini, bermulalah cuti sekolah aku dengan sendirinya. anda anda semua jangan jeles dengan saya, kerana saya tahu, anda semua pelajar yang rajin, cuma saya saja pelajar yang malas, ada tak orang dalam dunia ni yang tak sukakan cuti, kalau ada orang yang sebegini, orang ini amat pelik, cuti itu best, kan anda anda semua kan, macam macam perkara yang kita boleh buat kalau ada cuti, betul tak? takdelah nak mngadap muka cikgu tiap2 hari, mngadap buku teks, mngadap calculator, euwww ! itu bosan, huhuhu,
Hha, konklusinya, HOLIDAY IS FUN ^^