Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


kalau hati terluka nak ubatkan dengan apa?


Monday, August 8, 2011 7:53 AM

assalamualaikum ..
first of all, kene la bg salam dlu, kan kan. HARHAR. siram siram skit pokok pokok bunga yang ada kat dlm ni *mcm lah ada bunga sgt, berkhayal lebih.


okayy. balik pada entry, kalau hati terluka nak ubatkan dengan apa? ahaaa, orang orang selalu ckp, kalau hati terluka, satu je ubat dia, MASA, boleh pecaye ke? aha, aku pecaya bahawa masa akan merawat semuanya, tapi dalam kes aku, aku tak tahu sampai bila hati aku akan terus sakit. sorg demi sorg buat hati aku hancur,

okee, semua ni dugaan, aku terima dengan seadanya, kerana aku bukan siapa siapa untuk halang semua ni dari berlaku kan. i accept this. orang lain takkan pernah tahu setiap kesedihan yang aku alami sekarang ni,  ALLAH je yang tahu betapa hati aku tengah hancur, berkecai. okayy. aku tunggu masa rawat luka hati aku ni. insyaAllah, everything will going back to normal. amin :)