Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


bila hati sedang berbahagia :))


Tuesday, August 16, 2011 1:25 AM

assalamualaikum, lamanya tak berblogging kan, ecehh, lama lah sgt, baru 6 hari, HAHAHA, dah jadi malas le nak blogging skrg ni, sbb tatau nak cerita apa. HAHA. korg ada cerita? ahaa, mai share share lau sekkkk ngn aku, wink wink :))
err, korang bahagia dgn life korg tak? hee. aku tgh bahagia ni, semua duka lara aku yg sblum ni aku dah CAMPAKKKK jauh jauh. dah malas nak pikir. HAHA. aku tahu bahagia aku skrg ni takkan lama punya. tapi tak ape lah kan. at least bg hati aku tng skit. nak tahu spa penenang aku skrg ni? HAHA, kejap kejap.
ADIK BARU :)) 
yaaa, kawan kawan aku yang lain dah dapat anak sedara dah pun, yang aku ni, baru dapat adik. HAHA. kisah apa aku, dengki apa tatau hampa ni, wink wink. okayy. esok ada buat kenduri akikah. HAHA.nnti mai la nohh hmpa. hehe.  ayah aku beli kambing, skrg tgh tambat dkat rumah aku, esok dah nak kena sembelih. HAHA. lawak la. first time tgk kambing dkat2 --'
orang kelam mmg mcm nihh :p kih3