Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


HANDPHONE PULANGLAH ! T_T


Tuesday, July 12, 2011 2:05 AM


HAR HAR HAR, sahabat sahabat sekalian, mari ramai ramai gelakkan saya. mariiiiii !
huh ! apalah malang nasib aku hari ni, lepas satu satu masalah datang, apa lagi dugaan YA ALLAH !
alahai, aku sayang handphone aku tu, aku sayang sim kad tu, hmm. kenapa diorg buat aku mcm ni? kenapa? apa salah aku? aku tak pernah curi barang orang, kenapa diorg nak curi barang aku? kenapaaaa?!!!!
HAHA, oke eha, cool oke, relax la, hp 5 kupang ja, wtpa nak hangin? GAGA. choyyy ! aku ada hp tu ja tau takkkkk ! aku tak kaya nak beli hp mahai mahai =,=
hmm, kesian kan kt aku, diorg buat aku mcm ni. aku rasa mcm dunia ni nak kiamat ja, fikiran aku bercelaru sekarang ni. hmm, sampai bila semua ni akan berakhir? dlu duit aku hilang, and sekarang hp pulak. 
TAHI SEMUANYAAA ! 
bara bara ! kalau nak sangat hp tu amikk laa, tp sim kad aku pulangkan balik mangkuk ! grrr ! 
tp apa pun, TERIMA KASIH BANYAK BANYAK lah yaaa, 
sebab dah HAPPY kan aku dgn benda mcm ni. aku APPRECIATE :) 
THANX A LOT, PEACEE ^^