Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


ladies and gentleman, please know this.


Monday, June 27, 2011 7:20 AM


assalamualaikum people. okay. dunia, kadang2 kita tak sedar yang kita dah  banyak lakukan dosa. aku selalu buat kesilapan, macam2 bnda yang aku dah buat kt atas bumi TUHAN ni, dah terlalu banyak dosa yang aku dapat selama ni. aku mengaku semua tu. aku cuba untuk berubah, cuba dan terus mencuba. kadang kadang sampai orang perli perli aku, ayat diorg lebih kurang mcm ni la 
*eleh, mcam lah dia tu bgus sgt, nak tunjuk baik konon, boleh pegi jalan lah*
 okay. aku nk highlight kt situ. aku mengaku aku ni tak sebaik mana pun. aku jahat. semuanya aku. aku bukan contoh yang terbaik untuk semua orang. aku tak layak hidup atas muka bumi TUHAN ni, tapi salah ke aku nak berubah? aku tak pernah berniat nak cari fasal dengan sesiapa. okay. ini hanya luahan hati aku, kalau aku salah, aku mintak maaf. kalau perbuatan aku salah tolong tegur perbuatan aku. kalau cara pemakaian aku pun salah, terdedah sana sini, tolong bagitahu aku juga. yes, i admit, sebelum ni pemakaian aku bila keluar rumah tak bertutup rapi sangat. kadang2 pakai baju tangan pendek segala, tapi itu semua DULU. maybe sekarang aku dah mula sedar yang cara pemakaian aku tu salah. sebab tak menutup aurat. okayy, korg mesti cakap aku ni HIPOKRIT, SEMBANG CEKANG semua kan? terpulang lah nak kata apa, tapi, apa yang pasti, aku sedang cuba untuk berubah dan menjadi HAMBA ALLAH yang taat pada perintah-NYA. korg boleh kata aku macam macam, sebab aku ni bukan sesiapa pun nak tutup mulut korg tu, terpulang kt korg nak mengata aku. and i'm just said ALHAMDULILLAH. siapalah aku kan. semoga korg bahagia dgn kutuk mengutuk tu, amin. may GOD bless you :)