Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


friends :)


Friday, November 30, 2012 5:59 AM

Assalamualaikum...

friends is everything? who agree with this? okay, aku mengaku, kawan is everything. tapi, tak semua kawan yang betul2 ikhlas kawan dengan kita. kan? tak silap aku, entry pasal ni dah ada, tapi aku just nak remind balik apa yang patut. peace ^^. antara kawan dengan kekasih hati, mana paling penting? i'm sure, ramai yang pilih kekasih hati. kan? kononnya sayang GILA. haha, sayang lah sangat. (tangan didada mata keatas). tolong jangan cakap perkataan SAYANG kalau tak tau apa maksud dia. okay adik abang kakak bagai?  tapi, kalau aku, aku lagi pilih KAWAN dari KEKASIH HATI. kenapa? sbb, kawan lebih iklas, kan? aku tak pernah pun nak sedih gila bangang dengan kawan aku, tapi kalau kekasih hati, nahh, jiwa resah bagai. what is this? HAHAHA, apa aku merapu aku pun taktau. the conclusion is, even family lagi penting, tapi aku nak ingatkan, kawan lagi penting dari kekasih hati. chill ^^

she's the best friends i have, even bru nak dkat 2 years aku rapat dgn dia, dah macam 20 tahun dah aku rapat dgn dia. muehehehe. thanks buncit. you make my life getting better, kita always support each other kan? selalu bagi motivasi sesama sendiri. tak mudah nak dapat kawan yang betul2 setia, ikhlas kawan dengan kita, selalu yang kita dengar, "kawan makan kawan". ataupun, "harapkan pagar, pagar makan padi". what is this? HAHA ! insyaAllah, aku akan jaga relation kita sebaik mungkin, insyaAllah kita tak akan lost contact, macam aku cakap, selagi ada ayam, selagi tu kita tak akan lost contact. hahaha. insyaAllah benda tu takkan jadi. thanks buncit :D



to him, okay. i know, makin hari makin renggan hubungan kita, sepatutnya lepas SPM makin lama makin erat, tapi entah. tak tau lah sejauh mana lagi yang boleh kita pergi. tiap2 hari, ada ja problemo kan? susah gila nak happy, kenapa eh? hmm.

panjang berjela aku mengarut. HAHA. anyway. aku dah bebas, anda bila lagi? mueheheh !