Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


macam mana nak jadi blogger TERHEBAT?


Wednesday, November 30, 2011 5:00 AM

Assalamualaikum...

do you think it is easy to be a greatest blogger?
harhar, actually, nak jadi blogger terhebat, top, or  what else yang sewaktu dengannya tak lah mudah. macam2 benda yang kita kena TEMPUH, kan? ingat senang ke nak bagi orang suka dengan apa yang kita tulis? ingat senang nak update blog tiap2 hri? ingat senang nak bagi idea datang mencurah curah? 
INGAT SENANG?
sometimes you need to SABARE SEPARUH DARIPADA IMAN 
pabila anda ber-blogwalking. hewhew ^^ 
mcm mcm ragam manusia actually. sometimes, bila blogwalking, ada je entry yang buat kita MELUAT, MENYAMPAH, RASA NAK PENYEPAK segala kan. HARHAR. itu aku la yang selalu rasa mcm tu, 
korang aku tak tahu la mcm mna, wink wink. 
the most important thing yang aku PALING TAK SUKA bila blogwalking, dia penuhkan blog dia dengan macam2 widget, alahaii. tenat der nak tnggu loadingnyaaa, okayy, aku tak layak nak jadi blogger terhebat, sebab aku tak SABARE ! HAHA. tapi takpa, aku GAGAH kan diri aku jugak untuk 
singgah kt blog orang, nnti tak singgah kecik pulak hati kan? HAHA. 
but i want to tell you allss, i'm a talent stalker ! HAHAHA. well, saya memang suka perasan :p
ada jugak orang perli aku, "we, ramainyee follower hang"
alamachaiii~ tak ramai mana pun we. tak payah nak perli2 la der, aku sedar sendiri :)
tak payah pun kalau korang nak follower korang ramai, kena la slalu blogwalking, jangan lah dok mendappp tang tu ja mcm aku, aku yang meluat nak blogwalking slalu sbb pc aku selalu jammed. sbb tu follower tak rmai, jgn slahkan aku, slahkan PC aku. hewhew. so, KONKLUSINYAA, selalu lah BLOGWALKING.