Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


bila kami bersuka inilah jadinya :)


Sunday, October 30, 2011 4:34 AM

Assalamualaikum...
sepatutnya entry ni aku update semalam, memandangkan semalam pun sampai rumah lewat petang cewah, then badan penat rasa mcm nak pitam, kaki lenguh,  gambar, yana tak upload lagi, *guna D90 we, 
dslr mahaiii tuuu, 
HAHA. kelas kau yana.
okee, then aku update la petang nih, sekarang pun dah nak pukul 7 lebeyyy, hal ini kerana, saya baru sahaja sampai di teratak villa rossaliya. #rumahakuletewww
semalam first time buat keja gila, first carik bilik karok tak jumpa, yana sembang bilik 15, aku pusing punya pusing last last aku suruh yana amik aku kat depan tuu haa, nahhh, bilik punya tercerukk, takpa takpa. masok ja bilik karok nahh, hampa gelek sakan, aku pun apa lagi, gelek sekali ur, lagu hindustan takmau mau, dottie gelek comeyy ja, HAHAA. 


oke oke, then after dah hbis dah at bilik karok. ingat nak lepak mcd ja, tp mcd mcm sesak ahh, dah selalu makan kt situ, so, we decide pegi oldtown, mula mula ingat nak minum ja, 
*konon nak diet, then tgk alya order makanan, pergghh, terliukkk gila, HAHA, so, kteorg pun order la mkanan. HAHA, tgk jam dah pkul 2.30, wayang pkul 2.45. makanan harammm tak smpai lagi. HAHA, sengett ahh. alya cakap,  
"alaa, makan sat ja, cincai cincai siapp ah, nak tunggu iklan lagi" 
oke fine, HAHA. then cincai cincai pkul 3.30 bru hbis. msuk wayang dslr yana kena tarik, takleh bawak masuk, yang dia dok gelisah jaa, HAHA. sian dia, HAHA, masuk bilik wayang tgk cita paranormal. haram taktau dia cita apa, dah ur subtitle tadak, siot btoi. yang yana dok gelabah jaaa pikiaq pasal dslr dia. HAHA. dia dok ajaq kluaq, so, aku ngn alya ckp ahh,
"we RM12 aku kot, takkan bru tgk 10 mnit nak choww" then buat keja gila, kluaq wayang kat pintu blakang tuu then msuk bilik wayang lain, tgk cita "apa tengok tengok" dduk at sit couple smpai 3 org,aku, yana ngn alya. HAHA, well, kami semua slim slim,. HAHA. cita mcm haram jaa, tak syiokk langsung, sakit ja hati. HAHA. sokay sokay. yana ngek, mentang mentang dok kat sit couple, pi intai orang tengah texting kat depan, HAHA, gila btoi. then around 4.15 mcm tuh kteorg pun blah la. wayang tak syiok, senget ahh. pusing punya pusing, tgk tgk mak alya call ajak balik, senget, sembang pkul 6. alya mmg senget. HAHA. yang yana plak sembang pkul 5.30. tgk tgk aku yg sembang nak blik pkul 6 pun blik awal dari dia, yang yana sembang blik pkul 5.30 pkul 6 pun tak balik balik lagi, HAHA, pity on you yana, KAH3. oke, then sampai rumah tiba tiba rasa penat gila, kaki rasa mcm nak tercabutttt. HAHAHA. then online jap, tgk yana tak upload gmbaq lagi, lambat ah dia. AHAHAA. sbb tu la aku update blog lmbat, hihi, jgan salahkan aku, salahkan yana we, keh3. okayyy, tu ja aku nak cerita, cerita semak ja nih. kah3. malam satg aku update untuk todayy pulakk okengg, heheh, 
babai :D