Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


you can let me go :')


Thursday, December 22, 2011 2:34 AM

Assalamualaikum...




aku tak tahu kenapa makin hari hati aku rasa tak sedap. well, aku ada sixth sense :') ermm, macam aku cakap entry aku before this, aku taknak pisang berbuah dua kali, aku taknak down again. aku taknak result spm aku nanti jatuh disebabkan benda alah nih. bila aku log in blog dia tadi. seriously aku terjekut kenapa entry girl ni boleh penuh dalam dashboard dia. OHMAIII. aku tahu dia baru lagi dalam blog, tapi kenapa only this girl yang ada dalam blog dia, dia dah stalker blog girl tu dari mula ke? or dia mmg ada hati kat that girl. aku kenal girl ni. dulu dia schoolmate aku. hermmm. yeahh. i'm no one, banyak cacat cela dalam diri aku nih, tapi at least kalau tak boleh nak terima diri aku. be honest boy, at least aku boleh let go rasa ni. biar masa rawat luka dalam hati aku ni. yeahhh, memang kau cakap kau tak pernah curang before this, aku percaya, tapi hati kau? ermm, baru pagi tadi kita baik kan? baru pagi tadi kita happy sama2. tapi dah petang nih aku jadi macam nih pulak. aku mintak maaf kalau emo aku terlebih sangat.  nak buat macam mana, dah aku dilahirkan untuk mudah terasa. kalau kau nak aku pergi dari hidup kau, yeahhh. i do. aku mintak maaf sebab dah jadi penghalang  untuk kau dengan dia. biar aku rawat luka ni sebaik mungkin, maybe kau akan cakap aku cemburu tak bertempat. tapi bagi aku dah cukup bertempat aku cemburu. lepas nih kalau taknak aku ganggu hidup kau lagi, jangan cari aku, aku mintak maaf.