Starlight

The Disclaimer





Hello and Welcome my fat zomba(s).
eha's the name. I got my first breathing since 1995. & I blows the candles on twenty five of november every year. Characteristic? People said I'm talkative, anywhere and anytime. Even though I'm talkative but I'm not the person that have a finger in the pie. Personality? Not too straight, sometimes might be a little bit shy. Emotionally normal with laughter. However, designs is definitely been liked. Random's photography is simply pretty. I love sky blue but guess what? It is just my Cinnamoroll stuff are all in blue! Idol? Muhammad S.A.W


Travel This Site



The Cbox Song



♦ URL Blog not email ,, please ? :)
♦ Harsh words & Anon not allowed

Shoutbox

Credits


" " />
Basecode by: eha
Template by :
him


All rights reserved ® Your Name 2011 - 2012


heart beat fast !


Wednesday, December 21, 2011 6:22 AM

Assalamualaikum...
how, how and how?


bukan niat aku untuk sakitkan hati sesiapa, seriously. tak terlintas langsung dalam fikiran aku untuk sakitkan hati orang, aku bukan sesempurna yang orang anggap. yeahh. aku tak macam tu, biarlah phone aku off untuk beberapa hari, kalau nak cari aku facebook pun ada. masing masing perlukan masa untuk berfikir secara rasional. jangan cakap yang aku ni pengecut, ada masalah sikit off phone bagai, sorry, aku bukan seorang yang macam tu. for me masing masing perlukan masa untuk berfikir. muhasabah diri mana salah kita, maybe thats the way, takda manusia yang tak pernah buat silap. kan? sekarang masing masing tengah ego, masing masing nak betul, masing masing nak menang, and for the best way, better aku undur diri aku untuk kebaikan masing masing. bila keadaan dah okay, stable balik, baru duduk semeja, runding apa yg patut. mungkin dari kaca mata orang lain, aku sekarang memang tengah happy, tengok aku gelak sana gelak sini, tapi tu semua pandangan orang. for me, even hati tengah gundah gulana, fikir macam2, why must aku nak tunjuk moody aku kan? okay. terserah pada korang nak cakap anything. memang betul dalam kes ni salah aku, biasalah, manusia, mungkin aku terlepas pandang dengan apa yang aku buat. aku bukan merajuk or anything. aku cuma kecik hati, tolong faham aku. well, hati aku mudah sangat terguris. but sokayy, watlek watpeace ^^